Веб студия Паутинка


Автор: AlexT Дата: 19-04-2023, 17:49

Який секретний рецепт хорошого брендингу?

По-перше, ми повинні зрозуміти, що ми маємо на увазі під брендингом, і часто буває, що ми плутаємо різницю між логотипом, айдентикою та брендингом.

Логотип: це символ для ідентифікації бренду.
Ідентичність: це те, що включає всі візуальні аспекти, що є частиною брендингу, наприклад, кольори, шрифти, використання логотипу і т. д.
Брендінг: Отже, коли ми говоримо про брендинг, ми повинні чітко розуміти, що бренд (торгова марка) - це те, що люди говорять, думають і відчувають по відношенню до продукту, послуги або компанії.
Це процес, який ви не можете контролювати, але на який ви можете вплинути.

Який процес створення бренду, що запам'ятовується?

1. Визначте, хто ваша цільова аудиторія:
Коли ви створюєте свій бренд, пам'ятайте, кого ви намагаєтеся охопити. Як ваш бренд може задовольнити свої конкретні потреби.

2. Визначте цілі вашого бренду
Перш ніж ви зможете створити бренд, якому довіряє ваша цільова аудиторія, вам потрібно знати, яку цінність ваш бренд їм представлятиме.

3. Опишіть основні якості та переваги, які пропонує ваш бренд
У будь-якій галузі завжди будуть бренди з більшими бюджетами чи меншими ресурсами.
Але що відрізняє вас від інших, так це продукти, послуги та переваги, які належать виключно вашому бренду.

4. Думайте, як ваш клієнт
Досвід, який ваші клієнти мають з брендом, має життєво важливе значення, тому що він формує очікування клієнтів щодо вашого продукту чи послуги.
5. Створіть відмінний логотип та слоган
Найбільш важливою частиною побудови бренду є створення логотипу та слогана компанії.
Не ставтеся до цього рішення легковажно, якщо воно вкладається у ваш бюджет, найміть професійного дизайнера або креативну агенцію з досвідом роботи в галузі брендингу, щоб вони допомогли вам створити свій бренд.

6. Інтегруйте свій бренд у всі аспекти вашого бізнесу
Бренд повинен бути видно і відображатись у всьому, що бачить (і не бачить) ваш клієнт.

7. Залишайтеся вірними своєму бренду
Не змінюйте постійно свій бренд, якщо тільки ця зміна не варта того.
Успіх бренду це коли ваші клієнти добре відгукуються про вас і рекомендують вас своїм знайомим. Але це не будується за одну ніч.
Створити свій бренд, збільшити кількість клієнтів та продажу Вам допоможе Андрій Миронюк Київ – стратег зростання.

З 2010 року керує запусками та розвитком брендів на ринках України та країн СНД.

У 2019 році заснував з партнером Tkachenko&Myroniuk Marketing Agency, яка за 2 роки зробила стратегії зростання для понад 20 компаній (IT, фарма, розваги, хімчистки, агро, освіта, туризм, медіа, рітейл, FMCG…).

Похожие материалы:

Просмотров: 609
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.



Онлайн телевидение Чернигова

"; ?>
TV.Ch.ua © 2012
Сайт является частью портала Ch.ua
Design by AlexT for Ch.ua